بسم الله الرحمن الرحیم

REZAMASHAYEKH.BLOG.IR

تارنگار رسمی رضا مشایخ

REZAMASHAYEKH.BLOG.IR

تارنگار رسمی رضا مشایخ

تحصیل، قبل از ورود به حوزه علمیه

| شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر
من دوران کودکی خودم را خیلی به یاد ندارم ولی از هفت سالگی به بعد را چرا!. دوران پنج ساله ابتدایی را نزدیکی منزلمان در مدرسه شهدای محراب پشت سر گذاشتم که خیلی دوران خوبی بود. درسم هم خوب بود و جزو شاگردان برتر بودم. بعد آن به دوره سه ساله راهنمایی در مدرسه فردوسی و سپس بمدت یکسال به دبیرستان سوم خرداد که هردو از بهترین مدارس ساری بودند رفتم و در آنجا علاوه بر درس خواندن عضو گروه سرود، بسیج، انتظامات و ... که خیلی یادم نیست بودم و فعالیت میکردم. نهایتا با پایان دوران راهنمایی و انتخاب رشته تحصیلی در مقطع دبیرستان به دبیرستان و هنرستان فنی و حرفه ای شهید خیری مقدم رفتم و مشغول تحصیل در رشته متالورژی شدم که موفق به اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۸۶ شدم. 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی