بسم الله الرحمن الرحیم

REZAMASHAYEKH.BLOG.IR

تارنگار رسمی رضا مشایخ

REZAMASHAYEKH.BLOG.IR

تارنگار رسمی رضا مشایخ

تحصیل در حوزه علمیه

| شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

بنده در سال ۱۳۸۷ یکسال پس از أخذ دیپلم در همان شهر ساری با پیگیری های پدر که بسیار علاقه مند به حضورم در حوزه علمیه بود، با قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه حضوری که مرسوم حوزه ها بود، وارد حوزه علمیه مصطفی خان ساری شدم.

دروس پایه و سطح یک حوزه را أعم از صرف، نحو، فقه، أصول، منطق و... را در این حوزه گذراندم و موفق به أخذ مدرک سطح یک در سال ۱۳۹۲ شدم. در همین سال برای ادامه تحصیل در سطوح عالی حوزه علمیه، وارد شهر قم و در خوابگاه امام خمینی ره مستقر شدم. طی مدت سه سال موفق به اخذ مدرک سطح دو حوزه در سال ۱۳۹۵ شدم و یک سال بعد نیز موفق به اخذ مدرک سطح سه حوزه و آماده برای ورود و تحصیل در خارج سطح حوزه شدم.
با آغاز سال تحصیلی 97-96 در دروس خارج فقه حضرت آیت الله العظمی شیخ ناصر مکارم شیرازی و خارج اصول فقه حضرت آیت الله العظمی شیخ جعفر سبحانی حفظهما الله که صبحها برگزار می شد حاضر شدم که البته برای عموم طلاب آزاد بود.
همزمان برای گذراندن دروس تخصصی تفسیر قرآن وارد مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن «إسراء» تحت اشراف حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی حفظه الله شدم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی