بسم الله الرحمن الرحیم

REZAMASHAYEKH.BLOG.IR

تارنگار رسمی رضا مشایخ

REZAMASHAYEKH.BLOG.IR

تارنگار رسمی رضا مشایخ

والدین

| شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

پدر و مادر بنده اهل روستای تنگ لته هستند اما بدلیل وضعیت کاری و دسترسی به امکانات بیشتر به شهر مهاجرت کردند که البته فاصله زیادی هم با روستا ندارد. آنها با وجود نداشتن تحصیلات کافی، اهتمام زیادی به تحصیلات فرزندان داشتند و تحت هر شرایطی پیگیر وضعیت تحصیلی ما بودند که البته نتیجه بخش هم بوده.

▪پدر

 «کربلایی حاج میرزا محمد مشایخ» دارای شغل آزاد بود و الآن راننده می باشد و بیش از شصت سال سن دارد. از ویژگی های پدر کسب روزی حلال است و بسیار علاقه مند به مجالست با علماء و استفاده از منابر آنهاست. ایشان از احترام خاصی در بین اطرافیان و بستگان برخوردار است و سالیان طویلی از متصدیان مراسم عزاداری و دسته روی در روستای تنگ لته می باشد. تشویق ایشان تأثیر زیادی در ورود بنده به حوزه علمیه داشت و مدام پیگیر وضعیت تحصیلی بنده هستند.

▪مادر

خانم تنگ لته ای خانه دار است اما با وجود تحصیلات ابتدائی در نهضت سوادآموزی دارای تجربه بالا و صبر زیاد است که سختیهای فراوانی را در زندگی و مخصوصا در تربیت فرزندان کشیده است. دعاهای ایشان در حق بنده بارها در زندگی، تأثیرگذار و أثرات آن تا به امروز مشهود است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی